DSC_2763 (2) (2)

1.runde i Lerøy for Jenter 18 i Ålgårdhallen

Lørdag 26.november er det klart for første runde i den nasjonale Lerøyserien.

Vi håper å fylle Ålgårdhallen på lørdag.

Ålgård spiller kamper kl 11:00 og kl 19:00.

Her er lagleder Robert Olufsen sine ord:

Godt jobba ÅHK !!!

For tredje sesong løpende er Juniorjentene våre kvalifisert for den landsomfattende Lerøy serien !

Det kan jeg love ikke kommer av seg selv i en liten klubb med lokal forankring. Det krever masse av klubb – spillere, det krever ett omfattende samarbeid mellom treningsgrupper og trenere.

Vi er fra ett lite men svært vakkert sted, på lørdag skal vi opp å slåss mot 2 lag fra tigerstaden og omegn. Skulle vi få med oss poeng fra runden i vår kjære Ålgårdshall vil jeg håpe den jevne tilskuer og håndballinteressert menigmann/kvinne forstår hva dette innebærer .

Vi har ett nedslagsfelt på kanskje 100 000,- mennesker inklusivt våre forsteder – Oschlo by inkl forsteder er svære greier !

Men poeng skal vi slåss for og fart og spenning kan vi love – hjertelig velkomne !!!

Vi setter stor pris på alle som en/ei som vil dele dette eventyret sammen med oss

Klubben signerer ny hovedsponsor Jæren Sparebank