Bring 2.runde G16

2.runde BRING Gutter 16 i Ålgårdhallen

I helgen har vi hatt besøk at Gutter 16 -lagene til Fold og Fjellhammer.

Vi planla for en håndballfest – og fest ble det.

I små øyeblikk så glemte vi nesten av hele covidpandemien bak munnbindene på tribunen.

Men med ubegrenset tillgang til håndsprit, munnbind tilgjengelige for de som ikke hadde med, tilviste plasser, stadig påminning om å holde avstand så var det håndballen som hadde hovedfokus.

Tre interessante håndballkamper mellom lagene ÅLGÅRD – FOLD – FJELLHAMMER ble spilt.

Det endte opp med to veldig klare seiere til Fold mot både Ålgård og Fjellhammer. En nervepirrende kamp mellom Ålgård og Fjellhammer på slutten av dagen betød dermed mye for begge lagene. Skulle Ålgård klare å beholde to poeng på hjemme ? Lagene følgte hverandre tett gjennom hele kampen og til slutt var det Fjellhammer som klarte å få noen mål mer enn Ålgård.

FOLD – ÅLGÅRD 30-19

FJELLHAMMER – FOLD 17 – 27

ÅLGÅRD – FJELLHAMMER 17 – 20

Fantastisk innsats av alle lagene. Kjekt med besøk av både spillere, trenerteam og supportere fra Østlandet.

Fantastisk innsats av teamet rundt guttene og ikke minst alle foreldre som bidro til et fantastisk arrangement i Ålgårdhallen.

Lovordene har haglet inn etterpå av både hallen, arrangementet og menneskene i alle ledd – transport, bevertning, smittevern, kiosk, sekretariat, musikk og speaker under kampene og god stemning på tribunen.

BRING – ÅLGÅRD G16 består av mange gutter fra Ålgård som har spilt håndball i klubben siden de var små + noen spillere fra Austrått og Bogafjell som klubben samarbeider med for å kunne tilby guttene mulighet til å spille håndball på ulike nivå. Guttene deltar i den nasjonale BRINGserien, Regionalserien (Rogaland+Agder) og breddeserien (Rogaland). Med et godt samarbeid klarer vi å gi spillerne våre enda mer erfaringer og opplevelser.

Her kan du lese mer om BRINGserien for Gutter 16

Info lagsidene

Når vi målet innen 1.mai?