Sitteunderlag - nærbilde

Ålgård Håndball sitteunderlag

Nå har vi lansert et eget sitteunderlag i ull sammen med Gjesdal Garn (House of Yarn).

Hvor mange ganger har ikke du sittet på en kald tribune eller ute i naturen og kjent kulden mot bakenden? Nå har vi den beste «medisinen» mot dette. Et deilig sitteunderlag i ULL.

Du kan kjøpe strikkepakke i nettbutikken vår. En pakke med garn+oppskrift og en pakke med garn+strikkepinne+oppskrift. Sitteunderlaget strikkes og etterpå toves det før det kan tas i bruk.

Kan du ikke strikke? Eller har du ikke tid til å strikke men ønsker deg et sitteunderlag? Fortvil ikke.

Vi selger ferdige sitteunderlag som er laget på dugnad med den største kjærlighet til godt håndarbeid i flott dugnadsånd. Du må kanskje belage deg på en ukes ventetid om pågangen er stor. Men vi prøver å ha et lite lager til enhver tid.

Sikre deg den perfekte julegaven allerede nå. Eller et lite hobbyprosjekt når høstmørket og kulden kryper tettere innpå oss.

Bestill via nettbutikken – betal med vipps – hent i hallen etter avtale (mail kommer i løpet av en dag eller to) Trykk HER for å bestille.