Guttedag 13.januar

Alle tøffe gutter spiller håndball……

GUTTEDAG

i Ålgårdhallen 13.januar 2024

kl 16:30 – 19:00

Gutter i 1.-7.klasse

Vi i Ålgård Håndballklubb ønsker at enda flere gutter skal spille håndball. Har du lyst å se om dette kan være noe for deg? Eller bare være med gutta på en MAGISK dag i Ålgårdhallen?

Bli med. Ta med en eller flere venner.

Kl 16:30

KAMP Junior Gutter (G20) Ålgård – Viking

Vi samles på tribunen til full fest og jubel med bjeller og trommer. Maling i ansiktet, gratis popcorn og frukt. Kiosken er åpen.

Kl 17:45

Aktiviteter på banen for alle guttene.

Vi deler i aldersgrupper og har flere ulike aktiviteter.

PS – allerede kl 13:30 er det 1.div kamp damer. Du er velkommen til å se denne kampen også.

Vi har flere gutter som har startet på håndball når de er 12-13år. Det er tilbud til alle uansett nivå. Ikke tenk at det er for sent å prøve en ny idrett. Vi har eksempler på landslagene i håndball at noen utøvere ikke begynte på håndball før i ungdomsalderen. De hadde drevet med mange andre idretter. Vi har også mange gutter som kombinerer håndball med andre aktiviteter som fotball, turn, friidrett, svømming osv. Selv om laget trener 2 eller 3 ganger så er det mulig å være med på en trening i uken. Dette blir dere enige med trenerne om. Det viktigste for oss er at barn og ungdom er aktive og har et positivt fellesskap/miljø der de treffer andre på samme alder.