Dina-Klungtveit-Olufsen-2021.-Jon-Forberg2-1920x1280

Dina skal bruke VM-pausen i Rema 1000-ligaen på beste måte

Ålgård Håndball og Byåsen Elite er enige om en utlånsavtale for Ålgårdsjenta Dina Klungtveit Olufsen.
Dina vender nesen hjemover i en periode for å trene og spille kamper for Ålgård.
Dette er en vinn vinn situasjon for begge klubber. Det er også gunstig for Dina selv som får trent godt og spilt kamper i en periode med ingen kamper for Byåsen + juleferie hjemme.
Dina vender tilbake til Byåsen når utlånsavtalen er ferdig og skal spille resten av sesongen for Byåsen.
Dina er inne i sin fjerde sesong for Byåsen. Det blir første gang Ålgårdsjenta skal få spille kamp i den nye Ålgårdhallen. Sist Dina hadde ÅHK-logoen på brystet spilte vi kamper i Gjesdalhallen. Vi gleder oss til Dina skal få kjenne på atmosfæren og stemningen i Ålgårdhallen.
Vi håper spillergruppen kan dra nytte av Dinas erfaringer og ferdigheter i trening og kamp denne perioden som vil bidra med videre utvikling for laget og for spillerne.
Dina har allerede kommet hjem til Ålgård og vil være med på treningene fremover i Ålgårdhallen.
Velkommen hjemom Dina!
Foto: Jon Forberg