Ålgård_håndball_Gruppebilde_02

HÅNDBALLBONANZA i ÅLGÅRDHALLEN denne uken

Usikker på om det er noe som heter før påsken ringes inn………

Men uansett. Det vi i allefall vet er at denne uken så SMELLER det i Ålgårdhallen.

Tre håndballfester som du bør få med deg. Her kan vi by på festhåndball i topphåndballen. To kamper i 1.divisjon og to kamper i 2.divisjon.

Følg med – dette kan du ikke gå glipp av:

Onsdag 6.april kl 17:30 ÅLGÅRD – GJERPEN 1.divisjon

Torsdag 7.april kl 20:00 ÅLGÅRD 2 – HINNA 2.divisjon

Søndag 10.april kl 14:00 ÅLGÅRD 2 – FØRDE 2.divisjon  og kl 16:00 ÅLGÅRD – HASLUM BÆRUM 1.divisjon (KRONEKAMPEN)

Det blir en hektisk, spennende og magisk uke. Våre damespillere og rekruttspillere skal varte opp til fest i Ålgårdhallen flere dager.

1.divisjonslaget skal møte Gjerpen (nr 2) og Haslum Bærum (nr 3). Vi er helt avhengige av å ta poeng i disse kampene. Det letteste er å vinne begge kampene og håpe at laget rett over oss avgir poeng. Skulle vi få 2 eller 3 poeng totalt på disse to kampene kan vi fortsatt ha en mulighet å klare oss i 1.divisjon. Vårt rekruttlag ligger på trygg grunn i 2.divisjon. De møter Førde som bør ta poeng for å holde seg i 2.div og Hinna som også ligger på en behagelig plass midt på tabellen. Glipper plassen i 1.div må vi ta turen i 2.div og 3.div neste sesong. Noen frykter det, andre er sikker på at jentene fikser dette og ALLE med hjertet i ÅHK håper at alt går vår vei.

Vi er sikre på noen ting :

• dette blir nervepirrende (nesten uutholdelig for publikum)
  • dette blir erfaringer som jentene tar med seg videre på veien til å bli bedre håndballspillere uansett hvordan det går
  • Våre jenter kommer til å spille med HJERTET UTPÅ DRAKTEN i alle disse fire kampene.
  • Våre team rundt lagene kommer til å forberede jentene og lagene på en best mulig måte for å være klare for oppgavene
  • FYGARANE og alle andre på tribunen kommer til å være avgjørende i alle disse kampene

Vi gleder oss. Kom å bli med på kampene. La oss lage fest i Ålgårdhallen og virkelig la jentene kjenne på støtten fra tribunen.