Rød og Hvit Trekant Salg Butikk Facebook Innlegg (980 × 300 px)

Hjelp oss å drifte anleggene våre – støtt barn og ungdom på Ålgård

I forbindelse med avlyst arrangement og økte kostnader har vi opprettet en spleis.
Vi håper mange har mulighet å være med å bidra litt ekstra via denne spleisen – her kan du støtte
Alle pengene som samles inn vil gå til å drifte anleggene våre vi Ålgårdhallen AS som Ålgård Turnforening og Ålgård Håndball eier sammen.

Ålgård Turnforening (ÅTF) og Ålgård Håndballklubb (ÅHK), er eiere av Ålgårdhallen AS.

Idrettslagene har tatt på seg store kostnader med å bygge om Gjesdalhallen 2 til en fantastisk turnhall og bygget den helt nye Ålgårdhallen.

Denne investeringen krever mye av klubbene.

Klubbene er avhengige av å øke sine inntekter for å kunne opprettholde aktivitetsnivået for barn og ungdom. Alternativet er å øke medlemsavgiften.

Med renteøkning på lån, økte driftskostnader med blant annet heftige strømpriser så trenger vi all støtte vi kan få. Hver en krone hjelper oss og er med på å opprettholde MYE aktivitet for barn og ungdom i lokalsamfunnet.