Lagbilde med Bjarte Myrhol

Landsturnering 2022

Endelig

Etter flere år med avlysninger pga covid var det endelig klart for LANDSTURNERING for håndball og fotball igjen.

Denne gangen var det Kristiansand som var destinasjonen.

Ålgård Håndballklubb sendte avgårde 17 spillere sammen med trenere, foresatte og ledsagere. For en gjeng.

Ålgård stakk avgårde med puljeseieren i sin klasse. Sist gang LANDSTURNERINGEN ble arrangert fikk laget FAIR PLAY PRISEN. Det manglet ikke på godt humør, fair play, smil, latter, glede og ikke minst dans denne gangen heller.

Tre av våre spillere kjørte likegreit danseshow der de ledet an til fellesdans på området. Imponerende.

Laget fikk også hilse på og ta bilde med håndball-legenden Bjarte Myrhol.

Angående banketten på lørdagskveld…..whats happend in Kristiansand stays in Kristiansand 😉 Men vi kan garantere at Ålgårdsgjengen satt fint med bordet under måltidet og etter dette var det full rulle på dansegulvet.

Takk til alle dere som gjør dette mulig 🙂

Lagledere og andre støttespillere.

Velkommen til Ålgård Håndball Cup 2024 kopi

Har du meldt på ditt lag til Ålgård Cup?