Lek 4-5år og Mini 6

Nå nærmer det seg oppstart for de fleste lagene i klubben.

BARNEHAGEBARN

For de yngste barna har vi et kjekt tilbud som vi har hatt noen år – LEK 4 – 5år

Her  har vi satt en grense på 40stk. Har du en gutt eller ei jente som er født i 2017 eller 2018 så er dette tilbudet for dere. Her er linken til påmelding. Første mann til møllen. Vi holder venteliste for evt ledige plasser utover høsten. Oppstartdato er 8.september. Du får bekreftelse om ditt barn har fått plass eller ikke pr mail.

FØRSTEKLASSING

Har du et barn som skal starte på skolen nå er MINI 6år tilbudet for dere. Her er det fortsatt lek og varierte aktiviteter som er i sentrum, men litt mer ball og spill på minihåndballbane. Her vil barna få være med på turnering 4 ganger i løpet av sesongen. 2 ganger før jul og 2 ganger etter jul hvor de deles inn i lag for å spille kamper mot andre klubber. Det er 2-3timer en lørdag eller søndag. Det er frivillig å være med. Dette er et eventyr og noe av det herligste vi vet om. Det er helt magisk å se utviklingen fra første turneringen der de aller fleste er litt sånn forvirret til den siste turneringen der barna har blitt mer ballsikre, skjønner hvilket mål de skal skyte på og digger at det er premie etter kampene.

Vi oppfordrer alle som har lyst å prøve seg på mini 6 om å registrere seg HER   – da får dere informasjon om oppstart. Oppstartsdato er 24.august.

Ålgård Håndballklubb (og andre fritidsaktivitetstilbud) er avhengige av frivillige voksne som kan være med å bidra. Å være med som leder eller hjelpeleder gir deg en unik mulighet til å bli kjent med de barna som din datter/sønn skal vokse opp sammen med på Ålgård. Du blir ekstra godt kjent med disse barna og foreldrene. Vi håper derfor at mange av dere ønsker å være med å bidra på en eller annen måte. Alle kan ikke gjøre alt, men alle har noe de kan bidra med i løpet av sesongen 🙂