Info lagsidene

Når vi målet innen 1.mai?

Denne uken får alle medlemmer med seg en flyers hjem angående appen STØTTE.

Ålgård Håndballklubb har i samarbeid med STØTTE satt et hårete mål om å få MINST en støttespiller pr medlem innen 1.mai.

Klarer vi det, skal Ålgård Håndballklubb skippe all felles klubbdugnad som går på å salg (f.eks sokker, filler og andre artikler) i 2024.

Vi må i første omgang få 450 støttespillere før 1.mai. Da trenger vi at DU hjelper oss.

Hvis alle medlemmer får minst en støttespiller så er vi i boks med mål nr 1 når mai starter.

Vi har potensiale til enda flere støttespillere.

Alle medlemmer har minst en besteforeldre, tante, onkel, foreldre eller nabo som ser viktigheten i å ha fritidstilbud til barn og unge. De vil gjerne støtte slik at tilbudene skal bestå eller gjerne bli enda bedre og enda mer tilgjengelig for alle uavhengig av økonomi og nettverket rundt seg. Last ned appen og del den med de du ønsker via mobilen. VIPPS der har du gjort en viktig dugnad for Ålgård Håndballklubb.

Du velger selv hvor mye du vil bidra med hver gang du handler i butikk/nett/vipps (minimum 2kr).

Du kan også sette et maks beløp for perioden.

Du kan sette opp hvor mange støtter du ønsker i så mange klubber du ønsker.

Du kan pause eller stoppe din støtte når som helst.

Les mer om appen her

Appen lastes ned i GooglePlay eller AppStore på mobilen.